Uitdagingen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rita Mulder - WaarBenJij.nu Uitdagingen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rita Mulder - WaarBenJij.nu

Uitdagingen

Door: ritamulder

Blijf op de hoogte en volg Rita

18 April 2012 | Australië, Sydney

Lieve Jeanine, speciaal voor jou.. Het is hier nu 19.53 ;-) Wordt het al wat meer helder nu??;-)

Vandaag toch nóg maar een dagje in het hostel gebleven. In New Castle kan ik pas morgen terecht. Het regende vandaag pijpestelen en binnen is het lekker rustig. Op mijn kamer waar 8 mensen kunnen liggen zijn we nu met twee overgebleven. Heerlijk die ruimte. Even bijkomen ook van alle indrukken. Gister zat ik erg in mijn hoofd en was ik moe van het telkens moeten nadenken over de volgende stap die ik ga zetten en van al het geregel. Een heel apart gevoel ook dat je geen vaste woonplek hebt en je reizende bent. Dan pak ik mijn koffer nog maar eens netjes in om zo een beetje het gevoel te hebben de controle te houden ;-). Wat natuurlijk niet echt helpt;-)

Vandaag zag ik ineens dat het geld dat ik voor de gehuurde auto zou betalen, ondanks dat ik de auto niet kon huren, tóch van mijn rekening was gehaald. Echt pissig was ik daarom. Hoe durven ze. Best even lastig om dan rustig te blijven en te gaan zoeken naar oplossingen. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend in Apeldoorn die ook even meedenkt, graag helpt en even een telefoontje heeft gepleegd. Daar ben ik dan wel even heel blij mee. Hopelijk wordt het geld de komende dagen weer teruggestort en is dat ook weer geregeld.

Soms is het wel een kunst om telkens "de bright sight of life" te blijven zien hoor Marianne. Maaarrrrr... daarvoor ben ik hier... dat schakelen wil ik nu juist zo graag leren. Ik wil zo graag dat ik mijn gevoel van zekerheid en veiligheid en geluk niet af laat hangen van wat er buiten me is en gebeurd, maar dat ik die veiligheid en zekerheid kan vinden in mezelf en me gelukkig kan voelen ook als alles even niet gaat zoals ik graag had gewild of gepland. Krijg wel telkens gebeurtenissen aangeboden waar ik dat meteen kan oefenen ;-). En blij voel ik me dan als het me weer gelukt is! Maar voor nu even graag weer een beetje rust universum...;-)

Voor a.s maandag weer een poging gedaan voor het huren van een auto... we shall see of er nog aardige autoverhuurbedrijven bestaan in Australië. Vast!!! Daar ga ik voor... toch?!!

Zometeen even lekker douchen en dan heerlijk mijn bedje in. Ik slaap gelukkig lekker hier. Word wel regelmatig wakker, maar dat geeft niet. En Morgen weer een hele reis voor de boeg. Heb er zin in.In de trein kan ik ook lekker genieten van de prachtige natuur hier.

Dag lieverds, jullie krijgen een hele dikke knuf van mij!Xxx

  • 18 April 2012 - 11:05

    Marian:

    Wauw mooie foto's, mooie natuur en rust!!

  • 18 April 2012 - 12:37

    Simone Aikema:

    Hallo Rita , wat een uitdaging om z'n reis te ondernemen in je eentje.Ik kwam op je reisverslag door Jan Mulder, Jan is getrouwd met mijn nicht, dus dan weet je dat even.ik vind leuk om je te volgen. Hier kun je veel van leren over je zelf en groeien,want je zult als een andere Rita terug komen.Heel veel succes en er zijn denk ik heel veel mensen die met je mee leven. Groetjes Simone Aikema Stadskanaal


  • 22 April 2012 - 17:59

    Jeanine:

    ja, met de tijd erbij is het me veel duidelijker. hahaha. Dank je.
    Wat fijn was het om je even via Skype te horen, helaas was de verbinding slecht en riepen we steeds ben je er nog? Hoor je me nog? Niet echt fijn om een goed gesprek te hebben. Daarna even smsen en dat ging ook heel leuk en snel. Nog beter op de hoogte en nog dichter bij voor een moment. Jij ligt nu lekker te slapen, raar is dat toch eigenlijk. Een fijne dag weer morgen en een hele goede reis en hopelijk gaat het je nu lukken met een autootje.
    Heel veel liefs

  • 23 April 2012 - 12:11

    Ernie:

    Hoi Rita, wat vertel je je verhalen beeldend, ik zie het allemaal voor me! Geniet ervan en ik ben benieuwd of je een aardig autoverhuurbedrijf hebt kunnen vinden voor een leuk prijsje zodat je niet steeds met je koffer hoeft te zeulen.

    Liefs Ernie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

Samen met Leonie

05 Juni 2012

Bali en Gili Islands

23 Mei 2012

Kakadu Park

16 Mei 2012

How are you doing...

10 Mei 2012

Genieten... en soms even niet
Rita

Joepie! Drie maanden reizen door Australië... Wat een avontuur en wat een uitdaging. Best heel spannend zo in mijn eentje. Ik hoop dat ik veel leuke mensen ga ontmoeten en waanzinnig zal genieten van deze bijzondere maanden. Wil je weten waar ik ben en vind je het leuk om mijn ervaringen te lezen? Voel je welkom! Veel leesplezier en ook voor jou veel genietmomenten toegewenst in Nederland of waar jij ook maar verblijft! Liefs Rita

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 15506

Voorgaande reizen:

08 April 2012 - 09 Juli 2012

Australie

Landen bezocht: