Hop on - hop off - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rita Mulder - WaarBenJij.nu Hop on - hop off - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rita Mulder - WaarBenJij.nu

Hop on - hop off

Door: ritamulder

Blijf op de hoogte en volg Rita

14 April 2012 | Australië, Sydney

Ik zit nu op mijn kamertje (lijkt wel een beetje op een gevangenis;-)) Beige muren zonder schilderijen, zwarte deur en bruine gordijnen. En de geur...mmm tja je went eraan ;-).Heb net trouwens mijn koffer weer gepakt. Morgen vertrek ik namelijk richting Blue Mountains. Heb in Katoomba een hostel geboekt voor twee nachten. Voor deze keer een slaapzaal voor 8 vrouwen. Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen. Hopelijk zit er geen snurkerd tussen de vrouwen ;-) Nou ja, ik ben maar weer blij met mijn herriestoppers he? Hoef ik ook niet te stampen op de vloer hé lieve mam ;-).

Verlang er nu wel naar om de drukte van Sydney even achter me te laten. De parken zijn hier trouwens wel schitterend en het weer was de afgelopen dagen top. Voor mij helaas lange broeken en lange mouwen aan. Ben donderdag naar Bondi Beach (surferstrand aan de kust van Sydney) geweest en heb me daar flink verkeken op de zon. S,avonds zag ik dat ik flink verbrand was, dus de komende dagen even geen zon op mijn gevoelige huidje ;-).

Vanaf morgen heb ik voor een dikke maand een auto gehuurd. Die kan ik ophalen op het vliegveld. Best spannend en een uitdaging. Zal best even wennen zij het stuur aan de rechterkant en links rijden op de weg. Oeh... moet wel iets ovewinnen morgen hoor. Heb net mijn koffer gepakt en nog even vans gekocht. Zag mezelf nog niet achter het stuur nl. met mijn dikke bergschoenen. Heb de bergschoenen trouwens aan mijn koffer geknoopt. Eéééécht geen ruimte meer over in mijn koffer...diepe zucht...

Gister en vandaag heb ik veel gelopen en de parken in Sydney bezocht. Vooral de botanische tuinen zijn echt waanzinnig mooi. Verder zag ik vandaag ineens een sighseeing bus rijden en hup ben ik ook maar ff ingestapt. Hop on-hop off (staat op de folder ;-0)en een aardig beeld nu van heel Sydney gekregen. Een bijzonder mooie stad is het!

En die lieve Leonie van mij heeft voor iedere week een kaart geschreven. Elke week mag ik er één openmaken en lezen. Vandaag stond er voorop de kaart: "Never put off until tomorrow the fun you can have today." Helemaal mee eens lievie!!

Fijn weekend allemaal, jullie horen weer van me! XXX

  • 14 April 2012 - 16:15

    Jolanda:

    Wel oppassen geblazen dus, met die australische zon. Factor 50 raad ik aan (bestaat dat eigenlijk?).
    Succes met autorijden. Het schijnt wel snel te wennen, heb ik wel eens gehoord. Ik ben benieuwd of jij dat ook zo ervaart. Wel lekker om je eigen route te kunnen kiezen.
    Welterusten met al die snurkende vrouwen om je heen. liefs

  • 15 April 2012 - 10:06

    Wilfried:

    Leuk om je zo te volgen! Leuk dat Luc een baantje heeft.
    Groetjes!

  • 15 April 2012 - 18:59

    Jeanine:

    hey lieve zus,
    Hoe gaat het je met autorijden? Inmiddels ben je er wel aan gewend denk ik. Nog meer vrijheid nu.....heerlijk of niet. En nog last gehad van snurkende vrouwen? Gezellig gehad zo met elkaar? Een fijne dag morgen, wij duiken zo ons bed in.
    Liefs xxxxxxxxxx

  • 16 April 2012 - 09:36

    Ernie:

    O Rita, wat leuk om al je verhalen te lezen!! Hoop dat je veel avonturen meemaakt welke wij dan weer mogen lezen! Geniet ervan meid, liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

Samen met Leonie

05 Juni 2012

Bali en Gili Islands

23 Mei 2012

Kakadu Park

16 Mei 2012

How are you doing...

10 Mei 2012

Genieten... en soms even niet
Rita

Joepie! Drie maanden reizen door Australië... Wat een avontuur en wat een uitdaging. Best heel spannend zo in mijn eentje. Ik hoop dat ik veel leuke mensen ga ontmoeten en waanzinnig zal genieten van deze bijzondere maanden. Wil je weten waar ik ben en vind je het leuk om mijn ervaringen te lezen? Voel je welkom! Veel leesplezier en ook voor jou veel genietmomenten toegewenst in Nederland of waar jij ook maar verblijft! Liefs Rita

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 15523

Voorgaande reizen:

08 April 2012 - 09 Juli 2012

Australie

Landen bezocht: